Re: KT600 czy n-Force 2 ?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 08:48:25 MET DST

> i co z tego skoro to prawie nic nie daje - chyba ze ktos lubi odpalac
> syntetyczne benchmarki mierzace wydajnosc pamieci i jarac sie ze
podskoczyla
> (wydajnosc) o jakies 5-7% :->

dokładnie! nie płyta czyni komputer naprawdę wydajnym - płyta ma być
stabilna i funkcjonalna - różnice w wydajności pomiedzy płytami sa
pomijalnie małe

> jedyne co fajnego maja plytki na nForce2 to zablokowany dzielnik PCI -
> niezaleznie od FSB ten zawsze wynosi 33MHz - czyli plyty dobre dla
> overclockerow

o! i to jest własnie powód dla którego kupiłem płytę na nForce2 .. nie
muszę się dzięki temu martwić o ustawiani dzielników, przeliczaniu który
lepszy i zastanawianiu się czy lepiej jak na PCI będzie o 1MHz mniej czy
może 2MHz więcej. Jak słyszę jakieś stuknięcie w dysku to nie musze się
stresować że to być może dysk ledwo zipie bo na PCI nie jest dokładnie 33MHz

PZDR
Shaman