Re: Radeon 9000 PRO - do poprawnej pracy tv-out potrzebny magnetowid

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 08:39:26 MET DST

> moze video ma jakis inny standard np pal/db lub bg albo jeszcze inny a
> televizor nie i przez to sa takie efekty

gdyby tak było to komputer normalnie wyświetlał by właściwości TV tyle że
obraz na TV miałby tylko zrypany głos.. a u Rydyksa karta w ogóle nie
zauważa TV - IMO problem leży albo w niestandardowo zrobionym kabelku EURO
albo w niestandardowo zrobionym złączu SCART w TV.. skoro jednak na tym
samym kabelku działa przy podłączeniu przez magnetowid to zostaje nam
specyficznie zrobione (a może uszkodzone?) złącze SCART w odbiorniku
telewizyjnym..

radziłbym spróbowac na innym TV - na pewno będzie działać..

aby to naprawić trzeba się dowiedzieć w jaki sposób karta wykrywa obecnośc
TV.. pewnie sprawdza opór pomiędzy pinem sygnały i pinem masy na swoim
wyjściu (lub może różnicę potencjałów ?).. w TV być może od pinu masy
odlutował się kabelek? no nie wiem - tak tyko coś próbuję wymyśleć :)

PZDR
Shaman