Re: Asrock K7VT2

Autor: marcus075 (ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 22:57:07 MET DST

> podobno gdzies w necie krazy bios do ECS-a ze mozna zapełnic wszystkie
> banki - wtedy DDr działaja z predkoscia SD-Ram

IMHO: gówno prawda, to jest nie możliwe, coby sdr działał jako DDR, ew. może
tak być wykryany przez BIOS, ale wątpie w to... to jest technicznie nie
możliwe (jaki byłby sens w kupowaniu (kiedyś) droższych DDR'ów jak możnaby
kupić 2 razy tyle SDR za te same pieniądze, albo nie wiele większe, i puścić
jako DDR?)

--
Pozdrawiam, marcus075
ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl