Re: AMD 2500 barton - co do niego??

Autor: trzmiel (NOSPAMtrzmiel_at_interia.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 22:44:26 MET DST

In news:bmccqr$lo7$1_at_news.lublin.pl,
xmarcel typed:
> Witam
> Zamierzam w najblizszym czasie zlozyc kompa, ale ze nie jestem zbyt
> lotny w niuansach podzespolow, wiec postanowilem poprosic grupowicow
> o opinie moich pomyslow i ewentualne podpowiedzi
> wiec tak:
> procesor - athlon 2500 barton , jakie do niego chlodzenie??

np coolermaster CP5-8JDIF-0L, u mnie chlodzi takiego bartona podkreconego na
3200+ i jeszcze spowolnilem obroty do 1800obr/min (koszt ok 50PLN)

> plyta - epox 8rda3 lub asus a7v600 (moze jakas inna??)

u mnie MSI kt6 delta SR - polecam.

> grafika - geforce3 Ti lub jakis radeon 9200 (czym sie roznia wersje
> se?)

moze ti4200, albo 4800SE z allegro (facet o nicku "chyr" hadluje takimi po
czterystakilkadziesiat zeta)

>pamiec - moga byc twinmosy, czy raczej kingstony??

obojetne, jak beda chodzily na fsb 200 to puscisz synchronicznie z procem i
przy odrobinie szczescia masz 3200+

> zasilacz - jakie marki polecacie, i jakich raczej unikac?

polecam chiefteca
odradzam codegena, L&C itp

pzdr.
trzmiel