Radeon 9000 PRO - do poprawnej pracy tv-out potrzebny magnetowid

Autor: Rydyks (p_utrata_at_op.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 22:39:24 MET DST

Witam!

Nabyłem ostatnio karte grafiki i jak w tytule mam
problem z poprawna pracy tv-out. Gdy wyjscie karty jest
podlaczone do telewizora poprzez magnetowid (magnetowid do telwizora
poprzez euro zlacze) wszystko pracuje poprawnie. Moge definiowac
monitor, tv jako primary, secondary. Wyswietlam Dvix na pelnym ekranie.
Ale gdy odlacze magnetowid i wyjscie karty dam bezposrednio
na wejscie telewizora (poprzez euro zlacze) zaczynaja sie problemy.
Ciemny ekran, jedynie udalo mi sie puscic obraz przy zastosowaniu
(wymuszenia wykrywania telewziora). Tylko wtedy zakladka telewizora
jest pozbawiona funkcjonalnosci niczego nie moge zdefiniiowac
poza podstawowymi funkcjami. Taki tv-out jest mi nie potrzebny
bo w tym momecie nie moge wyswietlic dvix'a czy gry na telewizorze.
W zwiazku z tymi objawami mam do Was pytanie. Czy miał juz ktos podone
problemy ze swoim telewizorem i jak je rozwiazal? Nie mam ochoty za
kazdym razem targac magnetowidu.