Re: Nagrywarki - czy uzywac do odczytu?

Autor: carta (niespamuj_at_o2.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 21:45:32 MET DST

Użytkownik "marcus075" <ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

o ile sie orientuje gwarancja lifetime czyli jak inni zwą dożywotnia wg.
prawa oznacza to ża: sprzęt ma gwarancję do końca produkcji danego
urządzenia.
Rozwijając jesli kupiles nagrywarke 2343xb a skonczy sie produkcja za 3 lata
i wejdzie 234xb+ to juz po gwarancji. Niestety (na szczescie) wielu dealerow
nie rozumie prawa i dlatego gotuja sie potem z takimi klientami jak Twoj
kolega:).
oczywiscie moze zajsc sytuacja ze kupisz sprzet a za miesiac przestaną
produkowac, lecz wtedy masz normalna mozliwosc reklamacji przez 2 lata
zgodnie z nowym prawem konsumenckim.
Jesli sie myle prosze o uwagi:)