Re: 10bit converter w tunerach TV, a chipset Intel 875P

Autor: ryba (news_at_bez.spamu.rybanet.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 21:36:25 MET DST

witam,
na wstepie ogromne dzieki za zainteresowanie i udzielona pomoc.

> Jeszcze wazna rzecz - oprogramowanie dolaczane do kart. Winfast bije
> Avera calkowice. Oprogramowanie do Winfasta jest prawie idealne, a
> oprogramowanie do Avera jest tragiczne (mozna zrzucac obraz tylko do mpg
> 1 lub 2 - o avi trzeba zapomniec.
> Oprogramowanie dolaczone jest bardzo istotne gdyz wiekszosc innego
> oprogramowanie nie pojdzie na tych kartach.

czy da rade uzywac oprogramowania winfast'a z karta aver? czy raczej
niewykonalne (interesuje mnie tu prosta procedura, wszelkie mozolne
grzebaniny odpadaja).

pozdrawiam i zaczynam kombinowac i stosowac sie do Twoich rad ze sterami.
jak tylko cos mi tu wyjdzie, od razu sie odezwe.

pozdrawiam,
ryba