Problem z Riva TNT 2

Autor: Root (kasper_k_at_o2.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 16:40:31 MET DST

Mam problem z karta Riva TNT 2. Kupiłem nowa płyte główna Asrocka i wlożyłem
do portu AGP karte graficzną. Tylko że tu występuje różnica w napięciach, to
znaczy karta potrzebuje 3,3 v (podobno) a porta AGP ma wieksze napiecie. I z
tego powodu grzeje mi sięstrasznie karta i przez to zawiesza się system. Czy
jest jakieś rozwiązanie na ten problem?? Czy można założyćwiatraczek na Rive
TNT 2?? Czy trzeba nowa karte?? Pomocy PILNE.