problem z nowym dyskiem

Autor: Buster Keaton (busterkeaton.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 15:30:30 MET DST

Bardzo proszę o pomoc. Mam nowiutki dysk barracuda 40 gb. Po pierwsze nie
dało się na nim założyć partycji fdisk-iem - wszystko było ok do czasu
zakończenia pracy z programem. Przy próbie wyjścia fdisk wieszał się, a po
resecie nie pokazywał, aby na dysku były partycje, które zakładałem. Ze
strony seagate ściągnąłem program do partycjonowania i on poradził sobie.
Partycje są, ale na dysku nie sposób zainstalować systemu. Scandisk pokazuje,
że z dyskiem wszystko w porządku, ale gdy tylko pojawi się kreator instalacji
systemu - dalej nie dzieje się kompletnie nic.

Na pewno nie chodzi o wadliwą instalkę systemu, bo próbowałem z trzema
róznymi i za każdym razem kończyło się tym samym. Nie wydaje się też, żeby
jakiś inny komponent komputera nawalił, bo normalnie odpala system ze starego
dysku 30 gb.

Będę wdzięczny za sugestie na temat tego co może być powodem problemów.