Re: Plyta ATX a zasilanie urzadzen USB

Autor: Miro (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 14:53:12 MET DST

Użytkownik "Andrzej Kaczmarczyk" <andrkac_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Akurat zdanie które skomentowałeś jest w pełni prawdziwe, tylko że nie
> całkiem adekwatne do pytania.

Dla czego nie adekwatne. Pan Jabu zapytał jak zrobić aby nie świeciła się
mysz na USB.
Więc napisałem z włąsnego doświadczenia: trzeba kombinować w BIOSie
(zapomniałem zaznaczyć że właśnie tam) przy ustawieniach włączania
komputera.
Na Abicie BE6 II miałem tak ustawione, że na myszy było napięcie, na
klawiaturze też natomiast USB były bez napięć na wyłączonym kompie.
Teraz mam MSI Neo2 i trochę mniej mi się podobają możliwości w tym zakresie,
bo jeśli chcę włączać kompa przez hasło wpisywane z klawiatury (pomijam
fakt, że przyciskiem też się wtedy da włączyć a w Abicie się nie dawało) to
mi automatycznie włącza napięcia na myszy i USB (to mnie najbardziej wkurza
bo mi sieciówka WLAN cały czas świeci)

Jak i gdzie dokładnie to się ustawia nie podałem bo nie pamiętam szczegółów
które robię raz na rok.

--
Mirosław P.
GG 1119311