Re: Piszczący dysk cz.2

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm{usun_to})
Data: Sun 12 Oct 2003 - 14:26:08 MET DST

> Sądząc z jego parametrów wnioskuję, że jest na gwarancji. Pożyje czy
> nie, bo teoretycznie może tak działać nawet wiele lat, nie jest to
> prawidłowa praca dysku i możesz zarządać wymiany. Należy ci się moim
> zdaniem.

Żeby było zabawniej to jest drugi dysk. Pierwszy kupiłem pół roku temu.
Któregoś pięknego dnia poprostu padł. Było to jakoś w lipcu. Nie reagował,
komp go nie wykrywał, a sam się nie włączał. Oddałem do serwisu. Tam
potrzymali go przepisowe dwa tygodnie i dali mi nowy. Ten ma ze 3 miechy i
też już dziwnie się zachowuje. Ehhh, może jednak ten Caviar nie jest taki
dobry jak myślałem. Trza było brać Barakudę.