Re: Ktorego Firewall'a wybrac?

Autor: Marek (amarekHAHA_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 13:45:17 MET DST

Witam
Mnie bardzo podoba się ustalanie reguł w Kerio 2.1.5, ale mam do niego nieco
zastrzeżenia co od pracy.
Przy długotrwałej pracy t.j. cały dzień występują problemy z tym co on
wyświetla, a co tak naprawdę się pyta:
n.p. jest ustalona reguła dla IE - TCP out port 80 (zezwalająca), to przy
właśnie takim wywołaniu wyświetli się zapytanie, że zupełnie inna aplikacja
chce uzyskać dostęp TCP out port 80,a tak naprawdę to właśnie IE próbuje
wykonać połączenie.
Pomaga restart systemu i znów jest w porządku a kilka godzin.
Jednak żaden inny FW nie przypadł mi do gustu.

--
Pozdrawiam
Marek