Re: DDR i DIMM

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 13:16:02 MET DST

On Sun, 12 Oct 2003 11:36:01 +0200, Arcady wrote:

> Witam.
> Mam zamiar zmienić płytę główną i pytam:
> czy do nowych płyt przystosowanych do pamięci DDR można użyć pamięci DIMM,
> czy też muszą być koniecznie DDRy?
> Piotrek (gościnnie)

Pytanie jest bez sensu !
DIMM to typ układu pamięciowego (czyli określenie sposobu _montażu_
pamięci) a DDR to rodzaj pamięci transmitującej dana na dwóch zboczach
sygnału taktującego.

Pytanie powinno brzmieć, czy istnieją płyty do których można włożyć
zarówno układy DIMM SDR, jaki i DIMM DDR. Owszem są takie płyty. Ale
wróżka nioe podpowiada mi pod jaki procesor ta płyta ma być. Więc
zastanów się 3 razy, zanim zadasz pytanie...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!