Re: Nagrywarki - czy uzywac do odczytu?

Autor: DSP (komodorowiec_at_poczta.fmSPAM)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 20:57:20 MET DST

> Moze i prawda... kiedys nagrywarki cdrw kosztowaly nawet 2000 (nawet
> ponad) zloty wiec sie oszczedzalo... teraz kosztuja niecale 200,
> technologicznie 10x lepsze wiec czy jest sens oszczedzac?

Nad tą techologią to bym się zastanowił. W końcu z jakiegoś powodu kosztują
10x mniej a na pweno nie dlatego że wynaleziono coś extra wytrzymałego i
hiper taniego. Ja raczej postrzegam to tak:

30% - upowszechnienie sie sprzętu/większa konkurencja na rynku
40% - oszczędność na materiałach
10% - dodatki/bzdury/brednie/i inne (oczywiście tego nie ma)

i zostaje 20% ceny dawnej nagrywarki.