Wiele pytan

Autor: Lisek (wolf_feihtNOSPAM.PLEASE_at_interia.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 00:26:00 MET DST

Witam
Mam sporo pytań, a nie chcę zaśmiecać grupy, więc pozwolę sobie na jeden
długi post. Przymierzam sie do zakupu nowego sprzętu i w zeiązku z tym męczy
mnie kilka kwestii. Czytałem sobie sporo artykułów, jednak interesuje mnie
też opinia zwykłych użytkowników i doświadczenie praktyczne a nie testy
labolatoryjne.
1. rozpisałem sobie dwie konfiguracje, stanowiące dolną (hehe) i górną
granicę cenową. Proszę o komentarze.
   Duron 1400 (Applebred), MB SiS 735, DDR 256 MB PC2700, Radeon 7500 64 MB
   Athlon XP 2000+, MB VIA KT600 (Gigabyte GA-7VT600), DDR 512 MB PC2700,
Radeon 9100 64 MB
2. Jakie coolery polecacie do chłodzenia w/w procesorów? Nie zamierzam się
bawić w overclocking, zależy mi na niskiej cenie i poziomie hałasu. Czy
coolery z termistorem są warte swojej ceny?
3. HP DeskJet 3550, Canon i250, Epson Stylus C43UX, Lexmark Z605 - którą
drukarkę waszym zdaniem wybrać? Zależy mi głównie na niskich kosztach
eksploatacji, teoretycznie wygrywa tutaj Canon z bardzo tanimi atramentami,
ale obawiam się trochę trwałości głowic, które nie są zintegrowane w
kałamarzu. Czy ktoś z was może wie jaka jest szansa że będę musiał wymienić
głowice i ile taka "przyjemność" kosztuje?
4. Jakiej mocy zasilacz bedzie mi potrzebny do w/w sprzetu (plus dwa HDD,
nagrywarka,sieciówka)?

Jak widać nie zależy mi na szybkiej maszynie (względnie, bo przesiadam się z
AMD K6-2 500, 128 MB, Vanta 16 MB :)), raczej na stabilnej i taniej, chipset
KT600 wybrałem ze względu na konkretną płytę, podoba mi się ona (może
niesłusznie?) i ma S-ATA, na którym zależy mojej żonie.

--
I do what I must, when I must.
Pozdrawiam