Problem: Nagrywarka TEAC pod WinXP

Autor: Wojtek Nowak (keinebremsen_at_interia.pl)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 18:49:24 MET DST

Witam!
Mam taki problem. Mam nagrywarkę TEAC cd-w552e.
Niestety nie działa mi jak trzeba.
Mam program NeroBurningRom(próbowałem już kilka wersji),
niestety nagrywarka nie chce nagrywac płyt, program nero nie rozpoznaje
nagrywarki TEAC,
lecz zamiast niej jest "Image Drive"(czy coś takiego).
Jednak w manżerze urządzeń system wykrywa ją jako TEAC.
Nie wiem co już z tym robić.
Mam system Windows XP. Słyszałem taką teorię, że najnowsze nagrywarki TEACa
nie działają poprawnie pod XP i trzeba zainstalowac jakieś specjalne
sterowniki.
Czy to prawda? Jeśli nie to co może być przyczyną takiego zachowania?

pozdrawiam
Wojtek