Problem z Epson 480

Autor: TauRuSS (m_sartys_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 13:04:21 MET DST

Pojawił mi sie ostatnio problem z moją drukarką Epson 480.
Dukarka po podłączeniu do prądu działa, głowica chodzi i sprzęt robi
rozruch,
ale przy próbie drukowania lub przy próbie właczenia oprogramowania
sprzętowego pojawia sie błąd :

"An unknown error has occurred. Unplug your printer and contact your dealer
or authorized service center".

Co to może być, bo wyglada mi to na problem z elektrtonika/oprogramowaniem
sprzętowym ,bo mechanicznie wszystko wygląda dobrze ?

--
( I )       TauRuSS
( I \       GG: 1946244