Re: iiyama HM704UTC, problemy

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm{usun_to})
Data: Sat 11 Oct 2003 - 12:45:30 MET DST

Użytkownik "Rzabor" <temp_box_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos z grupowiczow posiada monitor wymieniony w temacie, ktory
> jest bez wymienionych wad ? Nie wiem czy meczyc sie z kolejnym, czy
> zadac zwrotu pieniedzy/zamiany na cos innego.

Ja miałem ten monitor przez jeden dzień. Wydałem na niego kupę kasy i
okazało się że nie był wart nawet połowy pieniędzy jakie na niego wydałem.
Mój też był jakiś trefny, nie trzymał wogóle ostrości. Na SM700IFT mogłem
siedzieć cały dzień i nic mi nie było. A na tej iiyamie po godzinie miałem
bóległowy i oczu. Po dwóch godzinach byłem przmęczony tak jak bym siedział
już 8 godzinę przy kompie.
Zeby było zabawniej monitor ten nie ma możliwości rególacji mory w poziomie,
ma tylko pionową. Do tego funkcja rozjaśniejąca obraz i poprawiająca
kontrast jest ukryta głęboko w Menu OSD

Następnego dnia oddałem go spowrotem do sklepu. Naszczęście kupiłem go w
prywatnym sklepie a nie w supermarkecie. Odrazu zgodzili się abym go im
oddał i kupił coś innego w podobnej cenie. Zamieniłem na sprawdzoną już
firmę (miałem już ich 2 montiory i all ok) Samsung. Monitor SM757MB. Funkcja
rozjaśniająca obraz i poprawiająca kontrast jest w jednym przycisku
"MagicBright". Do tego monitor ma od groma bajerów i dwa razy tyle funkcji w
OSD co iiyama.. POLECAM go. Do tego jest sporo tańszy od tej nieszczęsnej
iiyamy.
To chyba jakiś ewenement że Koreańce są lepsze od Japońców.

BTW byłem w kilku sklepach komputerowych i supermarketach multimedialnych
typu MM i wszędzie mówili że na Samsungi jest najmniej zwrotów, napraw
gwarancyjnych itd. ze wszystkich monitorów jakie sprzedają.