Re: iiyama HM704UTC, problemy

Autor: pioded (pioded_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 12:27:59 MET DST

> [...]

> jest bez wymienionych wad ? Nie wiem czy meczyc sie z kolejnym, czy
> zadac zwrotu pieniedzy/zamiany na cos innego.

Moj kolega ma taki monitor. I nistety juz drugi raz jest w serwisie.
Najpierw podaczas uzytkowania sie wylaczyl(i juz sie nie wlaczyl, obraz
znikl i ciemnosc) - serwis. Po kilku dnaich przyjechal z serwisu, ale nie
jest wykrywany przez system (XP, Me też nie). Jest jako monitor domyslny i
nie da sie ustawic czestotliwosci odswiezania wiekszaj od 60 Hz. Obecnie
jest juz drugi raz w serwisie. Ciekawe czy go naprawia. I tu jest moje
pytanie czy moge zazadac zwrotu piedzy, albo wymiane na inny model. (jaka
jest do tego prcedura, gdzie dzwonic do serwisu, czy do sklepu w ktorym
kupiłem)