Re: Jakiej firmy R9600PRO brać??

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm{usun_to})
Data: Sat 11 Oct 2003 - 11:10:36 MET DST

> Dlatego w 3D Marku nie widać różnicy miedzy nimi...

Czyli R9600PRO lepiej sprawuje się z włączonymi AA, Filtrowaniem itd??
Hmmm, zastanawiam się czy to ma sens, bo jak miałem GF4 to z regóły to
wszystko było powyłączane, bo w grach dużej różnicy w grafice nie widziałem
(mówie IMO). Przy graniu w najnowze gry były zwykle wyłączone, a ni chciało
mi sie ich w kóło włączać i wyłączać.

> To po prostu sosunkowo stary benchmark i w tej chwili niemiarodajny... co
> do kart Gigabyte to chyba nie powinno być problemu tylko sprawdź czy
> taktowania są odpowiednie(400/300) Chyba już nie pierwszy raz sie o to
> pytasz:)

Wcześniej pytałem się co do samej karty, jaką wybrać, moimi kandydatami były
GF5600U i ten R9600PRO.
Teraz jednak naszła mnie pewna wątpliwość co od sensu przestawiania się z
GF4 na coś nowszego. Ale skoro R9600PRO lepiej radzi sobie z tymi efektami
graficznymi to może jednak się na niego zdecyduje.

BTW czy obsługa DX9 daje jakieś ciekawe efekty oprócz natury w 3DM2k3, czy
muszę czekać jeszcze rok aż pojawią się gry na to? Czy Shadery 2.0 zmieniają
coś w grach ze starszymi Shaderami?