Re: iiyama HM704UTC, problemy

Autor: Ali Gator (aligaator_at_interia.pl)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 08:12:56 MET DST

> Czy ktos z grupowiczow posiada monitor wymieniony w temacie, ktory
> jest bez wymienionych wad ? Nie wiem czy meczyc sie z kolejnym, czy
> zadac zwrotu pieniedzy/zamiany na cos innego.

Hi!

Rok temu kupiłem ten monitor do grafiki (z matroxem G550). Od początku miał
problemy z ostrością obrazu, tyle że głownie w środku ekranu. 2 razy lądował
w serwisie Iiyamy i nic...
W końcu wymieniłem go na 702HT i mam spokój i obraz żyletę.

IMO problem stanowi chyba zupełnie zbędna funkcja rozjaśniania obrazu.
Przecież to absurd, żeby nowsza generacja dobrego kineskopu dawała gorszy
obraz. Coś musi go zakłócać, może właśnie niedopracowany bright...?

Pzdr

A.