Re: Jakie pamieci do Bartka 2500?

Autor: NiNo (nino_at_przeczespamemgo2.pl)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 02:02:13 MET DST

Ewa wrote:
> Ta płyta Asusa ma wymagania co do jakości pamięci 400 (na stronie WWW i w
> instrukcji są wyszczególnione te, które chodzą i rzeczywiście Eliksiry nie
> pójdą w dualu, przerabiałam to. Za to wszystko jest OK z Kingstonami.

Podaj prosze oznaczenie modelu Twoich Kingstonow.
Czytalem o problemach z pamieciami na tej plycie. Biore pod uwage
Kingstony i Infineony. Robilem rozeznanie w sklepie i koles mnie
sciemnial, ze czasami dostaja kosci z CL 2,5 a czasem 3. Sprawdzilem na
stronie producentow - faktycznie sa Kingstony 2.5 i 3. W Komputroniku
2.5 sa znacznie drozsze. Co do Infineonow to nadal nie wiem jakie maja
CL - producent podaje tylko: Latency 3.0-3-3. Moze ktos rozszyfruje o co
chodzi? A moze by tak TwnMOSy... hmmm na papierze wygladaja calkiem
niezle...

PS. Milo widziec jakas kobite na forum, ktora na dodatek zna sie na
rzeczy :)

Pozdro,
NiNo