Nforce + Com = przerywanie połączenia

Autor: PeeWee (peewee_at_BLAinteria.pl)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 01:41:13 MET DST

Witam!
Mam taki problem... przejrzałem gogle ale niestety nic nie znalazłem.
Płyta to MSI na chipsecie Nvidia Nforce. Jedno wyjście portu COM1. Kabel do
telefonu. Po podłączenie telefonu do kabelka, kabelka do portu oraz
zainstalowaniu odpowiedniego oprogramowania, po 10ciu sekundach komputer
przestaje widzieć telefon.
Telefon jest dobry, gdyż sprawdzany został na innych komputerach,
identycznie z kabelkiem. Nie jest to także wina systemu, gdyż został on
przeinstalowany. Port skonfigurowany wg wszelkich możliwych sposobów. Po
kilku sekundach od chwili przerwania połączenia pojawia się "Połączenie
zostało przerwane. Nawiąż połączenie ponownie i powtórz procedurę." Usługa
serwisów również sprawdzona. A na koniec tego wszystkiego dodam, że około
tydzień temu, jak gdyby nigdy nic, wszystko zaczęło działać. Działało może z
30minut, po czym znów to samo :(
Czyżby walnięty port? A może jeszcze coś innego?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Piotr