Re: Pytanie o zestaw

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 00:41:50 MET DST

Zbyszek claimed:
> P4 2.4 FSB800 BOX 930zl

> OT: Czy Linux bedzie to widzial jako 2 procki, i czy w takie cos jak np
> zrownoleglanie petli bede mogl sie na tym bawic?

Jeśli kupisz procesor HT to możesz używać shedulera SMP i wszystkich zalet
Symetric Multiprocessing. Tylko że niekoniecznie musi być to stabilne.

BTW: gwarantuję Ci, że ... o k* miałem napisać coś o AMD, ale:
AMD Athlon XP 2800+ Barton 953zł
odjęło mi mowę. Bierz Intela, AMD upadło na głowę.

--
             Marcin  Wojtczuk
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]