Re: r9100 & migotanie niektorych gier

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 00:33:15 MET DST

sliver claimed:
> mam taki problem, ze niektore gry (np. cs 1.5) oraz strony we flashu i gify
> reklamowe w gg mocno mrygaja tzn. z czestotliwoscia kilku Hz pojawiaja sie
> wielkie biale kwadraty. obecnie mam cat. 3,8 ale to samo bylo na 3,6.
> czy cos nie tak jest z pamieciami grafiki(sapphire 9100 64Mb 128bit
> 250/460_at_500MHz) czy to wina sterow??

Znaczy co? Na ekran wyskakują wielkie jednolitej białej barwy kwadraty ? To
się nazywa artefakty. Jeśli nie podkręcałeś karty to jest ona uszkodzona.
Ale podkręcałeś widzę. W sumie 250Hz dla pamięci to niewiele. Zejdź do 230 i
zobacz czy nadal są artefakty. 8% przetaktowania to zbyt mało żeby zauważyć
różnice w prędkości ale może wystarczeć do wykończenia pamięci.

--
             Marcin  Wojtczuk
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]