Jakiej firmy R9600PRO brać??

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm{usun_to})
Data: Fri 10 Oct 2003 - 20:12:27 MET DST

Mój stary MSI GF4 4200 128MB spalił się.
W poniedziałek mam iść do sklepu w którym kupiłem swoją grafikę po nową
kartę. Okazało się że mój GF4 już jest nie produkowany i może być problem z
załatwieniem mi takiego samego. Tak więc jesli się żaden nie zbajdzie to
będę mógł sobie wybrać kartę graficzną tej samej kalsy, lub za dopłatą wźąść
coś lepszego.I tak miałem zmienić grafikę w grudniu, ale skoro jest okazja,
to warto ją wykożystać. Tak więc pomyślałem że aby nie wyrzucać zbyt dużo
pieniędzy, a poczuć różnicę na nowej karcie można było by zaopatrzyć się w w
R9600PRO. Problem w tym że kolesie mają teraz te karty tylko firmy Gigabyte.
Jeden z nich powiedział że na kompie Barton2,5/1GB DDR-RAM i tym
Gigabajtowym R9600PRO wyciągną ~3200 3DM2k3 i ~10000 3DM2k1SE. Oczywiście
sprzęt wogóle nie kręcony. wszystko było na domyślnych ustawieniach.

Ja na swoim Bartonie2,5 (1833_at_2350) GF4 4200 250/513_at_310/600 / 512MB DDR-RAM
(wszystko wykęcone na MAX) zrobiłem 13000 3DM3k1SE. Niestety nie zrobiłem
testu na nie kręconym kompie i nie mam teraz prównania, a testu na nowo nie
megę zrobić bo GF4 4200 jest u nich w serwisie.

Teraz czas na pytanko. Czy warto brać tego R9600PRO od Gigabyte?
Może lepiej poczekać aż zdobedą jakiegoś Herculesa, czy coś innego?
A może wogóle zmienić "cel" na jakąś inną kartę?