Re: długie rozłącznie modemu pentagram hex2

Autor: Marcin B (fuzzyNOSPAM_at_konto.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 19:46:58 MET DST

"pierwek" <niepodamadresubonielubiespamu_at_skasujto.o2.pl> wrote in

Witam,

> Kupilem w/w modemik bo mialem dośc dobre wspomnienia z jakimś jego
> poprzednikiem (bodjze hexem).
>
> Uruchomilem go na kompie (PIII 900MHz) z winMe (z poprawkami). I
> strasznie dlugo sie rozlącza od internetu - potrafi nawet
> minute... :( Czytalem jakieś posty ze nieraz tak sie dzieje ale
> nikt nic sensownego nie podpowiedzial. Moze teraz ktoś ma jakiegoś
> gotowca na ten problem? Niestety instalacja innego systemu
> operacyjnego nie wchodzi w rachube poniewaz jest to legalny system
> i nie bylo w planach jego wymiany. System jest nowo zainstalowany
> [...]

Ja mam to samo tyle, ze na innym modemie i systemie :) Mam modem
ActionTec DeskLink Pro Pci (na Lucencie) i system W2k. Tez mi dlugo
rozlacza, ale nie az tak. U mnie jest ok. 15-20s. Na w98se jest ok,
wiec pewnie wina sterownikow, ale probowalem instalowac inne i nic z
tego.

--
Pozdrawiam,
  Marcin