Jak testować LCD?

Autor: thraxx (fuckspam_at_fuckspam.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 19:45:26 MET DST

Witam. Mam zamiar kupić 1760 NX NEC'a i zastanawiam się jak go przetestować
przed zakupem. Kolega mówił mi, zeby wział ze sobą na dyskietce jakiś obraz
całkiem biały i całkiem czarny, zeby wybadać, czy są jakieś zapalone na
stałe/zgaszone pixle. Czy coś jeszcze powinienem wziąć? Słyszałem o tym
NOKIA coś tam, ale jestem na chwilkę w necie i nie szukałem jeszcze tego.
Skąd ściągnąć i co się da tym przetestować?
pozdrawiam