Re: athlon i softcooling - szkodliwosc ?

Autor: yahu (yahu_at_NO_SPA_M.astercity.net)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 19:03:22 MET DST

> Przeczytaj jeszcze raz wątek.

Wlasnei zanim napisalem, przeczytalem jeszcze raz ;-)))

> Wyraźnie napisałem, że softcooler może spowodować uszkodzenie
> (fizyczne) procesora _tylko_ w _bardzo specyficznych_ sytuacjach.
> Ponieważ człowiek był ciekaw, jakie to sytuacje, podałem przykłady.
> Teraz już jasne? :)

> Pozostaje jednak niebezpieczeństwo, że na skutek gwałtownych
> zmian temperatury może nastąpić odklejenie się struktury
> procesora od podłoża lub uszkodzenie któregoś z punktów
> styku.

Zgadam sie jak najbardziej, ale sam nigdy nie stosowalem zadnych
softcoolerow itp. przy takim chlodzeniu.
A przy normalnym uzytkowaniu czas schlodzenia peltiera jest podejzewam rowny
albo i dluzszy niz rozgrzanie procesora (amd'ki przeciez baaaaardzo szybko
si enagrzewaja, bo maja bardzo mala objetosc.

--
Pozdrawiam
Jan Domański