NEC 1760NX pierwsze wrazenie

Autor: Tomek (tzd-uwaga-na-spam_at_interia.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 18:44:46 MET DST

Witam

od okolo tygodnia w pracy mam okazje pracowac z uzyciem wymienionego w
temacje monitora.

Rownolegle pracuje na Philips 170B2.

Wrazenia:
- nec - lepszy czas reakcji (nominalnie - 16ms ) niz philips (~40 ms),
praktycznie niezauwazalne smuzenie w filmach i grach.
- nec - zimniejsze, bardziej metaliczne kolory niz philips (Cieple kolory)
- przy tescie proponowanym przez Tomka J. z nec-polska - przewijanie tekstu
w wordzie-minimalne smuzenie, mniejsze niz w philipsie lecz Zauwazalne.
- nokia test - wszystko w normie, jak na LCD, z wyjatkiem
- nierownego podswietlenia - moze jestem purysta, ale widac, ze na rogach i
na skraju ekranu obraz jest jasniejszy (na czarnym tle widac to bardzo
dobrze) - choc nie przeszkadza w pracy biurowej.

jako, ze jestem w pracy, filmow na dluzsza mete nie ogladalem ani w gry
dlugo nie gralem, wiec trudno ocenic, jakie bylyby dluzsze wrazenia.

- brak uszkodzonych pikseli
- nie buczy po wylaczeniu :-)

Podsumowanie:
- wrazenia pozytywne,
- lecz troszke zimne kolory,
- nieidealnie rownomierne na 100% ekranu podswietlenie (nie przeszkadza)
- widac czas reakcji przy przewijaniu (jednak nie jest to CRT)
- nieciekawy wyglad :-) (jak i kolory, kwestia gustu).

Opinie te staralem sie napisac subiektywnie na podstawie doswiadczen, w celu
poinformowania potencjalnych uzytkownikow.

Tym samym informuje, ze wg moich ustalen i wiedzy (zreszta wynikalo to tez z
informacji podawanych mi przez TJ) ceny podawane przez TJ (pana od NEC na
tej grupie) - NIE sa najtanszymi w Polsce.
W Gdansku te monitory sa tansze ( o okolo 20-40 zl) , niz oferuje je TJ.
Niewiele, ale jednak na tyle, by odebrac tytul "najtansze monitory nec w
Polsce" panu TJ.

Pozdrawiam
Tomek