Re: LCD, 15", iiYAMA AX3835UT, DVI

Autor: Maxcius (maxxcius_at_poczta.onet_spam_niet_.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 17:47:04 MET DST

Użytkownik <dadarek1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
LCD))))
> Czy to ma cos ukryc, czy cos wyeksponowac?Juz dwa razy musialem ostapic od
> zakupu od skadinad niezlych ( i drogich) paneli, z tego powodu, bral
> praktycznie roznicy miedzy max i min jasnosci.Pozdrawiam.

He z tą jasnością to jest tak śmiesznie ,że np. w wordzie gdzie jest białe
tło to jak dam jasność na maksa to aż oczy bolą. No to zmniejszszam. Znowu w
grach to trzeba jak napisałem wcześniej gammę podkręcac bo jakoś za ciemno.
Ale ogólnie można sie po jakimś czasie przyzwyczaić.

--
Pozdrawiam
Maxcius