Re: UPS- czy pociągnie taki zestawik?

Autor: Sławicki (slawicki_s_at_wp.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 17:54:02 MET DST

> Witam!
> Właśnie za waszymi poradami wymieniłem sam bakterie w UPS APC Smart-UPS
700
> i mam teraz pytanko odnośnie czy pociągnie mi on taki zestawik;
Widzę że masz UPSa APC Smart. Miałeś może z nim trudności jakieś? Bo mój
420W działa poprawnie dopóki się akumulator nie naładuje, a potem odstawia
cyrki: sam się włącza/wyłącza niezależnie od tego czy jest podłączony do
sieci czy nie. Dodam że amumulator był martwy. Ale udało się go naładować.
Napięcie trzyma coprawda, ale na żarówce 60W chodzi 10-15 minut i zaczyna
warczeć tak jakby prądu nie dostawał. Z góry dzięki za wszelkie uwagi.
/Pozdrówka , Sławicki