10bit converter w tunerach TV, a chipset Intel 875P

Autor: ryba (news_at_bez.spamu.rybanet.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 16:18:01 MET DST

Witam,

Czy ktos z posiadaczy plyt na chipsecie Intel'a 875P (pelna konfiguracja
ponizej) uzywa tunerow TV o 10bit'owym konwerterze?

Ja probuje juz drugiej. Wczesniej to byl LeadTek WinFast TV XP2000 Expert,
teraz AverMedia Studio 303. Zachownie podobne - obie zawieszaja prawie
natychmiastowo system (w AverMedia nie moge nic w ogole odpalic, zwisa) w
momencie odpalenia karty, lub w czasie uzytkowania.

I jeszcze jedno pytanie: czy sadzicie, ze sa szanse na to, ze 8bit zadziala?
Z gory dzieki za wszelka pomoc.

Pozdr.
ryba

Moja konfiguracja (jezeli to cos moze podpowiedziec):
-Intel P4 2.4 fsb800 HT
-Asus P4C800 deluxe, Intel 875p
-2x Kingston KHX3200/512 dual channel DDR ram (1024)
-Windows XP pro + SP1
-Sound blaster Live 5.1 platinum
-Matrox G450dh 32mb
-duze zasoby dyskowe (bez Raid), monitor crt
-najnowsze wersje wszystkich sterow, inf'ow i biosu