drukowanie w LANie z XP na 98SE

Autor: Piotrek (plonk_at_WYTNIJ.poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 15:00:15 MET DST

witam

mam problem ktory mam nadzieje kwalifikuje sie na t e grupe, otoz w sieci
jest drukarka atramentowa HP udostepniona na WIN98SE, od kiedy zaintalowalem
sobie na swoim kompie XPka to mam problemy z drukowaniem na tej drukarce,
otoz po kliknieciu w "drukuj" gdy chce wybrac sobie "sieciowa" drukarkę (bo
mam tez lokalną) to baaaaardzo opornie dziala mi Word tzn. sama drukarka
dlugo mi sie ona wybiera (np. 30 sekund) potem o ile moge normalnie nacisnac
"OK" (by rozpoczac drukowanie) to wlasciwie nie nasiska sie przycisk tylko
word jeszcze bardziej zwalnia i czasem po kilku minutach cos sie wydrukuje
albo i nie

czy to wina sieci czy sterownikow? moze powinienem drukarke zainstalowac jak
lokalna a potem zmienic paramety dostepu do niej (zamiast port USB wybrac
sieciową sciezke dostepu)

z gory dzieki