Re: KONKURS - KARTA W GRZE! [reklama]

Autor: Konkurs (konkurs_at_o.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 14:15:55 MET DST

> A na 98 % wygra ją jakaś osoba co bierze prenumerature gazety od ponad
> roku tak jak z konkursami w IDEI dla abonamentowców osoba która ma
> rachunki 100 - 200 zł miesięcznie nic nie wygra choćby puściła dużo
> SMSów a wystarczy że masz rachunki powyżej 1500 zł to puścisz jednego
> SMSa i wygrasz (wiem bo znam takie przypadki - koleś ma rachunki
> powyżej 1500 zł i jak są konkursy zawsze jak weźmie udział coś wygra )

Mylicie sie.
PC World Online nie ma nic wspolnego ze sprzedaza pisma - konkurs jest
online'owy a nie gazetowy, wiec jesli sprzedaz pisma spada (chociaz jest
akurat odwrotnie) to jest to problem redakcji a nie dzialu online.
Dlatego bycie lub nie bycie prenumeratorem pisma nie ma w tym wypadku
zadnego zwiazku z szansa wygrania nagrody.

pozdrawiam
K.