Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 13:42:16 MET DST
> tu chcialbym potwierdzic slowa poduszczonego przezemnie w tym temacie
> Tomka(z nec-poland)
Fajnie że się przydałem.
> zaczyna piszczec dosc
> wyraznie bardzo wysokim przenikliwym dzwieekiem
Jest to usterka fabryczna. Serwis, jeśli zgłosisz to w 7 dni od zakupu
wymieni Ci na nowy. Po tym terminie naprawi. Gwarancyjnie oczywiście.
Serwis centralny NEC (CSS Beskidy) +48 (33) 829-82-90. Możesz się
powołać na mnie, rozmawiałem z serwisem w tej sprawie dwa dni temu.
-- Tom ------------------------------------------ NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com tom(malpa)a3.pl, gg:189335
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:24:55 MET DST