Re: Nowa nagrywarka a stary komputer

Autor: Pawel (pawelplewka_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 12:27:15 MET DST

Witam
mam od niedawna LG GCE-8525B (52x32x52) a więc chyba nowszy model od twojej na
komputerze 166MMX a więc jeszcze starszym.
Najmniejszych problemów, mimo ze w specyfikacji doczytalem sie ze minimum dla
tej nagrywarki to proc 500MHz a zalecane szybsze.
Uzywam jej z Nero, który był w pudełku.
Nawet ustawiajac max prędkości nie pojawiają się problemy. Multisesyjnosc
działa, mozliwe wiele dogrywań na dwóch różnych nagrywarkach na dwóch różnych
kompach.
Musiałes cos pokopac z instalacją albo wadliwy model.

Pawel