Re: Monitory NECa 771Sb

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 12:11:47 MET DST

> eee... mnie sie to nie podoba (wiem upierdliwy jestem i marudny). Nie ma
> innego rozwiazania o podobnych parametrach/cenie ? :-)

Technika CRT ma pewne wady. Aby "wyciskać" z kineskopu lepszą jasność,
kontrast barwy zmienia się konstrukcja kineskopów. Obecnie
najdoskonalnszym kineskopem jest Sony Trinitron i Mitsubishi Diamontron.
Ich główna cecha to maska szczelinowa zamiast tradycyjnej, diagonalnej.
Za dużą ilością zalet idzie jedna wada. Taką maskę trzeba uszytwniać. To
co widzisz jest cieniami drutów usztywniających. W najnowocześniejszych
konstrukcjach cienie te są ledwo żauważalne. W pierwszych Trinitronach
linie były grubości i wyglądu czarnej nici.

--
Tom
NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com