Re: chieftec 360W

Autor: trzmiel (NOSPAMtrzmiel_at_interia.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 10:27:25 MET DST

In news:bm5q97$f43$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
.:FELIPE:. <felipe69_at_nospam.gazeta.pl> typed:
> tak to jest barton chyba bo ma oznaczenie 333 mhz
> znaczy sie moge go podkrecic?
> ale na mojej plycie (gigabyte via kt600) to jest mozliwe?
> bo podobno nie ma mozliwosci zmiany mnoznika
> a fsb zmienia od razu grafike i cos jeszcze...
>
> nie jestem specem w tej dziedzinie a nie chcialbym cos zepsuc

nie wiem jak Twoj gigabyte i czy ma mozliwosci zmiany mnoznika, vcore itd,
ale kt600 obsluguje fsb400 takze nie powinno byc problemu. zreszta zeby
zmienic fsb nie musisz ruszac mnoznika. jesli masz pamieci ddr400 to
puszczasz proca synchronicznie z pamiecia i nie ma problemu.

pzdr.
trzmiel