Jaka karta?

Autor: wara (warka85_at_wp.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 10:11:52 MET DST

Użytkownik "olo" <alek_77_at_tlen.nospam.pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie,
>
> jaką kartę graficzną polecilibyście do komputera przeznaczonego dla osoby
> zajmujacej sie fotografia cyfrową i obróbką tych zdjęc.
> Reszta podzespołów to:
>
> procesor AMD co najmniej 2500+
> 512 lub 1024 ram
> dysk z 8 megowym buforem
> do tego jeszcze jakas nagrywarka i kilka innych drobnych podzespołów

Polecam ci bardzo dobrą nie do zarżnięcia kartę, a mianowicie (zdziwisz się)
Riva TNT 16 Mb AGP x4. Przy odpowiedniej konfiguracji i podkręceniu można
osiągnąć naprawdę wysokie wyniki. Dla przykładu podam ci, że mój komp to
Właśnie riva 16-nastka, 128 ramu, procesor Intel Pentium III 550 Mhz.
Człowieku wierz mi lub nie ale chodzą mi wszystkie gry, nawet z ostatniego
tygodnia.