Re: Osobna dioda dla kazdego dysku

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 08:11:09 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Wolny" <friman_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Jakiś czas temu nabyłem obudowę serwerową Codegen'a, model
CAT-9011-C10,
> tutaj opis :
> http://www.codegengroup.com/proddisp.asp?id=59
>
> Obudowa ta ma możliwość podłączenia do każdego dysku osobnej diody
> wskazującej jego aktywność. Niestety na płytach zazwyczaj jest tylko
> gniazdo na jedną taką wtyczkę.
> W jaki sposób podłączyć te pozostałe diody (każda ma osobny kabelek)
do
> reszty dysków? Czy wymagana jest jakaś specjalna płyta/kontroler
> serwerowy?

Niektore dyski posiadaja wyjscie na taka diode, ze specjalna
plyta/kontrolerem sie nie spotkalem, jedynie, jak dodasz kontroler, to
na nim tez masz przewaznie mozliwosc podlaczenia takiej diody (jednej),
chociaz mozna by bylo, za pomoca jakiejs przejsciowki takie cos zrobic,
ja w swoim serwerku, mam w specjalnej kieszeni kazdy dysk i te kieszenie
maja diode tylko do tego dysku.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Przylacz sie do gry :-)