GF FX 5200 i problem z TV-out

Autor: starszy (s.t.a.r.s.z.y_at_NOSPAMwp.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 06:33:39 MET DST

Witam
Kupiłem niedawno kartę MSI GF FX 5200 z TV-out, nie była tania, ale jak się
okazało wyjście TV praktycznie nie działa, obraz jest bardzo rozmazany, a
przy próbie odtworzenia jakichkolwiek filmów w okienku odtwarzacza jest
czarno-szara plama ( przy odtwarzaniu na pełnym ekranie czarno - szary
ekran), czy ktoś spotkał się z takim problemem? Jest jakaś skuteczna rada
na to? Poza wymianą karty, oczywiście :)
Czy w FX 5200 innych producentów też jest ten problem?
PS. w serwisie przetestowali kartę i nawet nie udało im się uruchomić
wyjścia TV, kabelek jest dobry, sprawdzałem na MSI GF 4 MX440 obraz jest
rewelacyjny.