Re: Plyta ASRock K7VM2 + Win2000

Autor: Witiia (witiia_at_o2.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 21:50:41 MET DST

Użytkownik Robert napisał:
> Witam.
>
> Mam zamiar kupic plyte ASRockVM2 + LAN (DDR+SDR+ P.Savage8) i mam takie
> pytanko.
> Czy ktos z grupowiczow instalowal na tej plycie i Duronie600 Windows2000
> Prof. - jak "chodzi" na tej plycie.
> Czy plyta jest stabilna?

Ja miałem okazję testować nowszy model k7vm4 z Duronem 1,3. Postawiłem
na tym XP i sprzęt bardzo stabilny, można nawet pograć w UT, Q3 albo
Maxa Payne'a :)
Na początku też się zastanawiałem nad tą k7vm2 (składałem kompa
dziewczynie) ale po zastanowieniach stwierdziłem, że lepiej dołożyć
30-40 zł, bo:
- obłsługuje ddr'y 333! (to tak na przyszłość)
- ma możliwość zmiany mnożnika (vm2 tego nie ma)
- ponoć vm2 błędnie odczytuje sensory temperatury
- vm4 ma dźwięk 6-kanałowy! :)
- nowszy chip graficzny, wydaje mi się, że powinien być lepszy
- ma agp 8x!
- ma 4x usb 2.0 na płycie + 2 do podłączenia samemu

Sprzęt naprawdę stabilny, ładnie pracuje, do jakości obrazu i dźwięku
nie mam zastrzeżeń, a ustawienia dźwięku ma lepsze niż mój Live 1024 :(