dostepnosc LiteOn'a LDW 411

Autor: simon verhoeven (sverhoeven_at_wp.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 21:11:00 MET DST

Witam
Czy nie znacie moze dokladniejszej daty pojawienia sie owej nagrywarki DVD
LiteOn na polskim rynku (moze czytuje serwis jakis przedstawiciel handlowy
AB) ?
W serwisie AB pisza ze w pazdzierniku, wszak juz jest pazdziernik :-)
Spieszy mi sie i ciekaw jestem jak sie bedzie sprawowal sprzet.
No i ta cena, mysle, powalajaca konkurencje (sugerowana 799 brutto !)
Oj pospadaja ceny innych nagrywarek, pospadaja.

zdrowko
sver