Praca dwumonitorowa

Autor: Mistic (aisthesis__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 21:01:44 MET DST

Obecnie posiadam kartę Matrox dual head 450. W codziennej pracy używam trybu
dwumonitorowego w trybach 1280x1024 (85Hz) oraz 800x600 (100Hz). Na głównym
ekranie mam okno aplikacji na dodatkowym zaś okienka narzędzi (Adobe
Premiere). Matrox niestety posiada kiepską obsługę grafiki 3D, tak więc
efekt 3D renderuje się koszmarnie długo. Dodatkowo naszła mnie ostatnio
ochota na giercowanie.
Czy istnieje jakaś karta która zaspokoi moje potrzeby. Czytałem w archiwum
grupy że Radeon 9000 posiada podwójny ramdac lecz nie mam pewności czy karta
ta posiada dwumonitorową funkcjonalność Matroxa.
Czy ktoś ma doświadczenia w temacie ?

z góry dziękuję i pozdrawiam
Mistic