Re: Zywosc dysku odwrocony 180 stopni (MSI Mega PC)

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 20:11:55 MET DST

Dnia 2003-10-09 19:45, Użytkownik TRH alias Bubby napisał:

> Nie wiem jaki ma to wpływ na dysk, ale na pewno nie daje to żadnych
> pozytywnych efektów.

tez nie wiem jaki to ma wplyw na HD... mialem zamontowany kiedys w ten
sposob (przez pare miesiecy) Seagate U5 40GB... wczesniej byl normalnie
zamontowany okolo roku... powod brak miejsca w obuwowie ;-) a mialem
jeszzcze takie krociutkie uchwyty na koncu koszyczka do obudowy... nic
mu sie nie stalo... teraz ponad rok pracuje u kolegi ma sie dobrze ;-)

Powiedz mi tylko czemu ktoś miał by montować dysk
> "dogórynogami"??

zeby lepiej odprowadzac cieplo z elektroniki?

|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |
|   GG 1343214   | ICQ 153770834 |