Re: Okulary z filtrem (przy monitorze) - opinie

Autor: Vo (NoEmailDue2_at_viruses.activity.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 18:49:30 MET DST

"FunnyFrog" <funnyfrog_at_WYTNIJTOpoczta.fm> wrote in message
> Witam,
> mam pytanie do osob, ktore posiadaja i uzywaja, okulary ochronne do pracy
> przy monitorze (dziennie okolo 12 godzin, oczy zaczynaja odmawiac
> posluszenstwa, mimo ze monitor z "wysokiej polki"). Prosze o Wasze opinie
> dotyczace tego wynalazku :) Czy sprawuje sie zgodnie z zalozeniami? jakie
> parametry powinny takie okulary posiadac? ... im wiecej info tym lepiej :)
>
> Pozdrawia FunnyFrog :)

Po 12 godzinach wpatrywania sie w dowolne "cos" z tej samej odleglosci, to
niezaleznie od tego co sie zalozy na oczy, i tak odmowia posluszenstwa. Taki
sam efekt jest przy dlugim czytaniu ksiazki. Radzilbym robic czeste przerwy
w tak dlugiej pracy przed monitorem, bo moga sie pojawic problemy ze
wzrokiem (mozna, np. skopac akomodacje i bedzie spory problem).

Vo