Re: ciemny monitor

Autor: not_at_not.pl
Data: Thu 09 Oct 2003 - 18:22:26 MET DST

On Thu, 9 Oct 2003 17:54:47 +0200, "gardziej" <gardziejewski_at_tlen.pl>
wrote:

>graficznej i tak mam zrobione, ale to mi nie dziala na filmy wyswietlanie w
>vplayerze i niektore gry. windows media player ma rowniez opcje
>rozjasniania, ale mam za slaby komputer i filmy w vplayerze chodza bez
>problemu, a w WMP zacinaja sie. Pytanie moje - co z tym mozna zrobic? Z gory
>dziekuje za odpowiedzi.

odkrec obudowe i popatrz czy sa w srodku dodatkowe potencjometry
mozesz jeszcze sie udac do servisu :-) i moga wyregulowac prawidlowe
parametry napiecia czerni na katodach i poziom bieli lub wysokiego
napiecia kineskopu czesto ludzie nie zwracaja przy zakupiie uwagi na
tego typu wady monitorow jak pelne zakresy regulacji kontrastu i
jaskrawosci i ostrosc kupujac kota w worku
moze tez tak byc ze kineskop sie konczy
acha jeszcze jedno co ma rozjasnianie do zacinania ?
wybacz to juz chyba fantazje ;-)