Re: HELP nForce2 z grafika czy GeForce 2mx??????

Autor: Exar (exarch_at_interia.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 17:54:11 MET DST

Użytkownik "Robert Rydz" <rydzoo_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> mam taki dylemat
> chce zmienic kompa ale nie mam za duzo kasy
> na pewno chce miec Bartona 2500+ oraz 512 ramu bo potrzebuje szybkiego
> sprzetu do obliczen
> i teraz moje pytanie
> czy oplaca mi sie kupic plytke z nForcem 2 i wbudowana grafika??????
> (dla obnizenia kosztow - pozniej bym cos lepszego dokupil)
> czy ewentualnie bez grafa i wstawic GeForca 2MX?
> bo jak bez grafa to moge pomysles o VIA
> co wy na to?
**
Grafika on board korzysta z pamieci na plycie, wiec ten drogocenny RAM
potrzebny do obliczen musialby byc w jakiejs czesci stopniu tracony. Na
nForce2 jest GF4 MX, wiec tak czy siak na za wiele nie mozesz liczyc.
Kup jakas rive tnt2 na allegro albo w jakims komisie za 20-30 zlotyc, na
gf2, nie ma co wydawac pieniedzy.

--
Exar
"Hope is the first step on the road to disappointment"