Re: Zabezpieczenie termiczne w P III

Autor: shado (shado_at_@poczta.neostrada.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 17:58:11 MET DST

Kolezka olo <alek_77_at_tlen.nospam.pl> pod wplywem natchnienia popelnil
co nastepuje:
> Witam serdecznie,
>
> jak wygląda zabezpieczenie termiczne w procesorach Pentium III, tzn.
> czy jezeli procesor bedzie bez wiatraczka na radiatorze to sie po
> jakimś czasie spali z przegrzania czy tylko wyłaczy lub zwiesi sie
> komp?
od razu sie zwiesi jak wlaczysz kompa
kupilem tak celka 700i radiator nie stykal dobrze
komp sie wlaczal od razu wisl ale sie nie spalil procek

--
"Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,
chociaz co do pierwszego nie mam pewnosci"